Úvod > Aktuality > Další náš parkovací systém v Uherském Hradišti

31. 07. 2009

Další náš parkovací systém v Uherském Hradišti

V Uherském Hradišti jsme realizovali náš první parkovací systém již v roce 2000, který byl loni modernizován na systém ABACUS II. Město využilo tu možnost řídícího serveru, že je na něj možné připojit další parkovací systém a objednalo u nás dodávku nového systému pro parkoviště u nádraží ČD- Jih, které má kapacitu cca 300 parkovacích míst . K tomuto rozhodnutí vedla i dlouhodobá spokojenost města s funkcí a spolehlivostí námi nabízeného parkovacího systému.

Tuto realizaci jsme zabezpečili počátkem července a můžeme  konstatovat, že vše je plně funkční, včetně telefonického dorozumívání se přes VoiP telefonii.

Parkoviště je vybaveno dvěma  automatickými pokladnami, které umožňují plně autonomní provoz parkoviště , bez potřeby častého zásahu obsluhy, kdy řídící server je umístěn u Městské policie, která pouze monitoruje správnou funkci parkovacího systému. Vjezdový stojan je rozšířen na výdej až 10.000 parkovacích lístků, a to z toho důvodu, aby se maximálně minimalizoval počet výjezdů obsluhy na toto parkoviště.

 
 

Další aktuality

 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace