Úvod > Aktuality > Podepsáno!

07. 03. 2009

Podepsáno!

V současné době má naše společnost podepsány další dva kontrakty na dodávku parkovacích systémů.

První kontrakt je s hotelem International v Brně, kdy se bude jednat o rozšíření parkovacího systému i o horní parkoviště před hotelem ze strany Husovy ulice. Zde bude parkovací sytém připojen na již dodaný server, kterým je řízeno spodní kryté parkoviště, kdy zákazník bude mít opět možnost placení parkovného bud na automatické pokladně, umístěné na horním parkovišti, nebo na ruční pokladně, umístěné na recepci hotelu. Realizace by se měla uskutečnit do poloviny letošního roku.

Druhým projektem je instalace parkovacího systému pro společnost BAUHAUS , a to pro jejich prodejnu na Pankráci, Praha 4. Zde čekáme na získání stavebního povolení od stavebního úřadu, což , při pražských zvyklostech, může trvat docela dlouho ...

Cílem řešení je umožnit návštěvníkům centra Bauhaus komfortní parkování , kdy první hodiny by měla být zdarma, samozřejmě za předpokladu návštěvy nákupního centra ! Parkovacím systémem bude vybaveno jak horní, tak i dolní parkoviště, případná platba bude prováděna na automatické pokladně.

 

 
 

Další aktuality

 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace