Úvod > Aktuality > ZOO Zlín- Lešná dokončeno

28. 06. 2011

ZOO Zlín- Lešná dokončeno

V březnu 2011 jsme dokončili druhou fázi modernizace přístupového systému do ZOO Zlín, kdy, kromě turniketů, jsme dodávali i kompletní pokladní systém, včetně tiskáren pro sezonní čipové karty. Terminály pro akceptaci platebních karet byly dodány v součinnosti s naší partnerskou společností SoNet.

ZOO Zlín- Lešná se pro nás rozhodla z toho důvodu, že jejími branami ročně projde přes 0,5 mil. návštěvníků a vedení ZOO zde chtělo mít nainstalován spolehlivý přístupový a pokladní systém.

Novinkou na českém trhu je zde mechanismus placení pomocí kreditní karty. Jedná se o speciálně vyvinutý software, který umožňuje zanášet platební transakce přímo do finančních statistik a tím podstatně usnadňuje pokladním jejich práci.

Systém je připraven na nasazení automatických pokladen, které by měly, hlavně o víkendech a svátcích, odlehčit práci ručním pokladnám. V úmyslu je i možné propojení s přilehlými parkovacími plochami tak, že při zakoupení vstupenky do ZOO by tato řidiči automaticky sloužila I jako parkovací lístek.

Díky širokým možnostem přístupového systému se dále uvažuje o zavedení prodeje vstupenek přes web rozhraní a i dalších technických novinek.

 
 

Další aktuality

 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace