Úvod > O nás > Historie - Stručná historie vývoje naší firmy

Historie

Firma Designa Parking&Access s.r.o. byla založena v roce 2000 jako výhradní zastoupení německé společnosti DESIGNA Verkehrsleittechnik GmbH (www.designa.de), předního světového výrobce parkovacích systémů , pro Českou a Slovenskou republiku.

Počátky

V České republice navazuje na mnoholeté zkušenosti svých zaměstnanců z 90. let, kdy firma Designa zde byla zastoupena společností Siemens s.r.o. Praha.

Vývoj

Od doby založení však došlo k podstatným změnám jak uvnitř koncernu samotného, tak i co se týká samotných činností a aktivit společnosti Designa P&A s.r.o., proto jsme se rozhodli aktualizovat naše stránky, abychom vám lépe představili naše současné aktivity.

Současnost

Designa začala od roku 2004 celosvětově vystupovat ve sdružení Designa Axess Group, kdy tato skupina kromě aktivit v oblasti parkovacích systémů dále nabízí přístupové systémy pro aquaparky, lyžařská střediska, sportovní haly a stadiony, veletrhy, ZOO, MHD, atd.

Kontaktujte nás a zeptejte se

Máte - li jakýkoli dotaz, cokoli vás zaujalo, máte připomínku, chcete katalog, neváhejte a kontaktujte nás na telefonu +420 220 800 179, též můžete psát email, navštívit nás nebo stačí jen vyplnit jednoduchý formulář a odeslat. Budeme se vám rádi věnovat.

 
 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace