Úvod > Produkty > AXESS - Přístupové systémy

AXESS - Přístupové systémy

Představení přístupových systémů

  • Tyto systémy nabízíme ve spolupráci s naší sesterskou rakouskou firmou AXESS AG
  • Příklady aplikací ve světě; Dolomiti Superski, Chamonix, St. Anton; řada fotbalových stadionů v Německu,na kterých se uskutečnilo fotbalové mistrovství světa 2006, dále některé fotbalové stadiony, kde se uskutečnilo ME 2008
  • Přiklady aplikací v České republice; stadion Slávie Praha, Pavilon P na brněnském výstavišti, turnikety pro MS v klasickém lyžování Liberec 2009, Skiareál Špindlerův Mlýn, Lipno, tanvaldský Špičák
  • Jako další možnost nabízíme i příslušnou modifikaci řešení pro aqua-parky

Výhody

  • Lístky s čárovým kódem z různých zdrojů (internet ticketing, online předprodej...)
  • Možnost použití různých rozměrů
  • Plnokrevný offsetový tisk
  • Čárový kód je chráněn proti kopírování
 
 
Kontaktujte nás a zeptejte se

Máte - li jakýkoli dotaz, cokoli vás zaujalo, máte připomínku, chcete katalog, neváhejte a kontaktujte nás na telefonu +420 220 800 179, též můžete psát email, navštívit nás nebo stačí jen vyplnit jednoduchý formulář a odeslat. Budeme se vám rádi věnovat.

 
 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace