Úvod > Reference > Designa - Parkovací systémy - Realizace v ČR a SR > Letište Ruzyně Praha

Letište Ruzyně Praha

Realizace - Sever: 1997-2001, modernizace 2008
Parkovacích míst: 5 000
Počet parkovišť: 9
Počet pokladen: 13 automatických, 3 automatické s možností bezhotovostní platby, 9 bezhotovostních, 2 ruční

Realizace - Jih: 1998
Parkovacích míst: 104
Počet parkovišť: 1
Počet pokladen: 1 automatická s možností bezhotovostní platby

Projekt Letiště Praha Ruzyně je nejstarším našim projektem v ČR, kdy první instalace parkovacího systému byly zahájeny již v roce 1996. V současné době je zde v provozu již přes více jak 100 koncových zařízení, které obsluhují přes 6.000 parkovacích míst, jak krátkodobých, tak i pro dlouhodobé parkování.

V současné době probíhá modernizace parkovacího systému, kdy v průběhu cca 3 let by mělo dojít k provedení kompletního upgrade stávajícího parkovacího systému Parkmaster na nejmodernější systém ABACUS II se zavedením všech dnes dostupných služeb, jako např. rezervace přes internet, čtení RZ, provozování řídící úrovně na virtuálních serverech, automatické zálohování všech důležitých dat, využití všech stávajících SW aplikací pro statistické účely, dálkový přístup ke statistickým a poruchovým hlášením,placení pomocí SMS a řadu dalších služeb.

Modernizace parkovacích ploch bude koordinována s plánovanou výstavbou metra, případně příměstské dopravy, jejichž výstavba by měla být zahájena v následujícím roce.

 

Další reference

 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace