Úvod > Reference > Designa - Parkovací systémy - Realizace v ČR a SR > SKIMU – Malá Úpa

SKIMU – Malá Úpa

Realicaze: 2009
Počet parkovacích míst: 550
Počet parkovišť: 3
Počet pokladen: 2 automatické; 3 ruční

Těsně před vánoci , při  -17°C mrazu, jsme předávali do provozu 3 parkovací systémy  v obci Malá Úpa v Krkonoších.

Tato instalace má, kromě již uvedených extremních klimatických podmínek při realizaci  ještě jednu prioritu. Jedná se o jedno z nejvýše umístěných parkovišť v České republice.  Jedno ze tří  parkovišť  jsme realizovali přímo na česko-polské hranici v nadmořské výšce 1.100 m.  A to již půjde v naší republice  jen s těží překonat!

Cílem této instalace je snaha, jak vyřešit vazbu mezi parkováním a lyžařskými areály v době zimní sezóny tak, aby lyžaři měli po celou dobu svého pobytu parkování zdarma.  Řešení přišlo v podobě zavedení rezidenčních karet a slevových kupónů (voucherů) pro návštěvníky ubytovacích kapacit.

S ohledem na velmi obtížné telekomunikační podmínky  byla pro připojení všech tří parkovišť s centrálním dispečinkem použita technologie bezdrátového spojení (mikrovlnná pojistka), a to i pro hlasovou komunikaci (VoIP, interkom).

Kvůli extrémním klimatickým podmínkám jsou  jednotlivé stojany ještě navíc vybaveny přídavným topením.

 

Další reference

 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace