Úvod > Reference > Designa - Parkovací systémy - Realizace v ČR a SR > Zlatý Anděl Praha

Zlatý Anděl Praha

Realizace - modernizace: 2009
Počet parkovacích míst: 160
Počet parkovišť: 2
Počet automatický pokladen: 2

Realizace: 2000
Parkovacích míst: 230
Počet parkovišť: 1
Počet pokladen: 2 automatické

Modernizace 2009

V listopadu proběhla modernizace parkovacího systému z Parkmaster100 na ABACUS II. Byla provedena kompletní výměna automatických pokladen a celé softwarové struktury včetně počítačových technologií. Datové centrum bylo nahrazeno datovým serverem DBS Compact plus a obslužným pracovištěm WinPWT za WS120 s obslužným programem WinOperate.

Dále byl proveden upgrade na vjezdových a výjezdových stojanech v rozsahu výměny řídících jednotek pro zjednodušení obsluhy. Stojany zůstaly v původním barevném provedení.

Před modernizací

V administrativně obchodním centru Zlatý Anděl je ve dvou podzemních patrech umístěno parkoviště pro návštěvníky i zaměstnance o kapacitě 230 parkovacích míst, vybavené jedním vjezdem, jedním výjezdem a dvěma automatickými pokladnami s možností placení mincemi i bankovkami.

Všechna zařízení jsou vybavena dorozumívacím zařízením, aby návštěvníci v případě potřeby mohli komunikovat s pracovníky na dispečinku.

 

Další reference

 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace