Úvod > Reference > Hafele - Bezkontaktní přístupové systémy pro hotely, nemocnice atd.

Hafele - Bezkontaktní přístupové systémy pro hotely, nemocnice atd.

Hotel Kempinski, Praha

Tentokrát se nejedná o dodávku parkovacího systému, ale dodávku kompletního přístupového systému pro hotelové hosty tohoto luxusního hotelu.

 

Aquacity, Poprad

Na základě smlouvy s Aquacity Poprad zahajujeme první velkou realizaci přístupového systému pro nově budovanou hotelovou část.

 

Rodinné, bytové domy

Realizace přístupových systému pro rodinné a bytové domy se zvýšenou bezpečností proti neoprávněnému vstupu.

 
reference

Parkovací a bytový dům Libušina - Karlovy Vary

Vybavení všech vstupů a výtahu pro obyvatele bytového domu, oddělení bytových a parkovacích prostorů.

 

ParkingPoint - Pardubice

Vybavení veškerých vstupů do hlavní budovy, kanceláří a ostatních prostor společnosti pomocí WT nástěnných terminálů a DT dveřních terminálů.

 

Golf Hostivař - Praha

Nástěnné terminály WT na vstupních dveřích, na dveřích do kanceláří, šaten a úschovny v online napojení na správu karet hostů a personálu.

 

Obvodní soud - Praha

Dveřní terminály Dialock DT v zlaté povrchové úpravě se zvýšenou bezpečností na jednacích síních a vybraných kancelářích.

 
Tisknout stránku Nahoru
 

RS : Redakční systém ERESO | created by: grafické studio JZD from QWE.CZ - webdesign, webhosting, sítě

close

Možnost placení SMS i v parkovacích domech

Pomalu se i v České republice stává samozřejmostí mít možnost platbu v dopravních prostředcích, nebo u parkovacích automatů, uhradit pomocí odeslané SMS zprávy.

O tuto možnost jsme i my již rozšířili služby u námi dodávaných parkovacích systémů, bez ohledu na to, zda se jedná o starší verzi Parkmaster, nebo novou ABACUS.

Pro zavedení této služby je u systému ABACUS dostačující zakoupení příslušné softwarové licence, u starších verzí je potřeba ještě doplnit hardware datové centrály.

Společně se společnostmi La Spezie a Comgate jsme dnes schopni vám nabídnout nejenom možnost „ normálního „ placení pomocí SMS, ale i aktivně využít jak možnou reklamní plochu na parkovacích lístcích, nebo i aktivně pracovat s různým cenovým zvýhodněním pro vaše pravidelné klienty, a to takovým způsobem, že při použití tohoto nového způsobu úhrady parkovacího poplatku je tento způsob úhrady i velmi cenově zajímavý i pro provozovatele.

Další informace